We are happy together

Nu är jag och Lisa officiellt sambo. Vi har varit och storhandlat idag inför luncherna för två veckor och vi har lagat en del av den ikväll så ja vi kilar stadigt helt enkelt ;)

Igår var vi och såg Harry Potter på bio och till det blev det såklart Ben&Jerrys. Det är förresten en lögn att det inte finns lösgodis i England för det finns Karmellkungen (Candyking) både på engelska ÖB och på bion Odeon. Filmen var superbra, och medans vi väntade på att filmen skulle börja var vi inne på Primark i Kingston o fick med mig både klänning och skor :)


SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket gillar jag London









Idag var det första riktiga skoldagen. Det var mest kaos känns det som då inget schema stämde riktigt men det kanske inte är så konsigt när SSL precis har flyttat till American international University in Richmond. Idag var det växlande väder med både regn och sol, men vi hade tur så det blev lunch i parken som tillhör skolan.



Stort tack till Emmy förresten! Du får mig o skratta till jag blev blå idag, även om Valium
och vakum var en inhopblandning som inte var helt OK :)







Kommentarer
Postat av: systeryster

men för tusan vilka najsiga skor! vill oxå ha. e det svart klänningstvång på skolan eller har jag missat nått ;-)

2009-09-02 @ 08:48:42
Postat av: josef

sv: haha ja det är allt synd om henne, tur att jag ska ta hand om henne nu i madrid, där skulle hon virra bort sig totalt annars :D

2009-09-02 @ 12:29:40
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Challe

Snygga skor Bettsan!

Klänningar kan du säkert behöva på alla clubar ni ska på!

NJUT!

2009-09-02 @ 13:28:25
Postat av: Annika

stackars emmy, kan inte vara lätt att sakna intelligens!

2009-09-02 @ 17:29:38
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0