Playlist

Sitter i Lisas säng nu i hennes rum o ska snart sova! Vi var o hämtade Lisas päron i Waterloo vid kl 10 ikväll så de får låna mitt rum under helgen.

Lis o jag drog in en snabbis till Kingston och Primark innan o jag fyndade lite medan Lisa väntade på att få komma hem o sova, jag var inte populär när jag ville ta nedervåningen en gång till ska jag säga! haha. Fick med mig helbilliga grejer från Primark och gjorde en massa fynd för under 400 spänn!!!

Bastopp £2.5

Tunika i chiffong £10

Örhängen, fem par (behövde bara ett dock) £1

Vinterjacka £19

 

Det får inte glömmas att vi körde långskype ikväll med Lina som är i Madrid. O inte överraskande så är det första vi börjar att prata om är mat och vad vi precis fick till middag. Typiskt oss eller vadå?

 


Kommentarer
Postat av: lina

LOVE IT!! VI are the maaaaasters....(stavning?) på att snacka mat! KÄRLEK PÅ DIG PORR-BETTSY!! <3

2009-09-25 @ 17:39:12
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: syster

sicka fynd!

2009-09-25 @ 19:44:50
Postat av: Challe

Åh så fina!

2009-09-25 @ 20:50:33
Postat av: Spanky

Annika Nilsson gillar detta!

2009-09-26 @ 15:59:47
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0