Open up your eyes

Nu sitter jag pa min sista hala for den har dagen! WOHO Men det var faktiskt ganska bra med halor idag for da slipper jag laxorna ikvall, de ar inte sa stora men skont att slippa dem anda!

Idag ar det varmt ca 20-25 grader ute, men absolut inte lika varmt som Madridarna verkar ha PUH! Det ar extremt jobbigt med vadret har i London for nar jag gick upp vid kl 7 idag var det mulet ute, sag nastan ut som om det skulle borja regna, men nej. Sa nu sitter jag i svarta tajta leggings och mina mockasiner och ar sadar lagom varm innan sista lektionen!!

Nej nu ska vi inte deppa ihop pa grund av bra vader! Och nasta vecka ska vi till Bath och Stonehenge pa fredagen sa det ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0