2 pence

Som sagt var det the last night of the proms igår i Hyde Park med Halmstadflickorna, väldigt mysigt! I Hyde Park var det ett stort inhängnat område med en storbildsskärm direktsänt från Royal Albert Hall. Vi satt dock utanför på gräset som många andra picknick-ätande gjorde. Innan dess var det Spagetti House med Emmy och Lisa med supergod pizza!

Vi åkte sedan till Twickenham med tuben. Världen är väldigt liten då det finns folk överallt som antingen är svenskar eller pratar svenska. Vet inte hur många araber som jobbar i en indisk kiosk som pratar svenska som jag har mött de senaste veckorna, men det är skoj! Hem till Marco i Twickenham där det rullade på hela kvällen lång. Lisa Emmy och jag tjänade dessutom 2 pence som går till vår fikakassa. Vi gillar't!

Idag har varken Lisa eller jag gjort så mycket förutom att köpa mat på världens proppfullaste Asda och snacka en massa skit. Supernajs.

Skriv inte på hans arm, då syns det inte!

Lisa o jag frågar oss förresten varför jag har hennes doja i handen?



Kommentarer
Postat av: josef

haha var det det hübel pratade om att man måste gå på när man är i london? det då dem sjöng och sköt fyrverkerier? :D

SNYGGA ÄR NI!!

2009-09-13 @ 20:42:26
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: emma

haha söta ni är.

sv: haha den heter ordagrant buscando a nemo men det var ju nästan rätt ;D han har madagaskar också! x) haha åh det känns bra att jag är med i london, måste ju ha koll på dig bettis ;) PUSS på dig!

2009-09-13 @ 21:41:00
URL: http://emmapetzen.blogg.se/
Postat av: Spanky

du äger ju lätt det fotot superwoman!

2009-09-13 @ 22:27:32
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/
Postat av: Gabrielle

Hej! Gud va roligt, London är ju världens bästa stad! Vill ni ha tips om shopping, fest eller vidare så är det bara att höra av sig :) Kramkram

2009-09-14 @ 11:13:15
URL: http://gabriellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0