When earth turnes into ashes and love turnes into fire

Helgen började med fredagsmys med Ellen och lite film, samtidigt som jag slog in årets första klappar! Min planering håller sig WOHO!

 

Lördagen var som sagt hur tråkigt väder som helt med for till Ellen på kvällen och sen vidare in mot Barnes där stora delar av SSL befann sig vilket gjorde lördagen till en go dag med en extra fjong på slutet haha.

 

Söndagen var det god frukost (fortfande toast men av annat märke - HIMMELRIKET) innan man tog sig hemåt och började skriva på uppsatsen...

 

Idag gick dagen snabbt, skrev idrottsprov, fick tillbaka samhällsprov och var även på Tesco o handlade lunch med Sofia o Matilda. Även idag blev det en massa skrivande på uppsatsen och jag tror faktiskt att jag ser ljust i tunneln vad det gäller den!

 

Imorgon blir det utflykt med IP-klasserna till IKEA. Eller ja, egentligen ska vi till ett hinduiskt tempel och en moské men det är IKEA som har varit målet i flera veckor. Efter besöket kommer dagen toppas med att syster yster och långe farbrorn kommer hit och besöker - pure awesomeness!


Kommentarer
Postat av: Lina

NICE BETTSY!!! Vi ska faktiskt lussa på IKEA, kul va? :D du....liiiiten fråga....vad önskar du dig i julklapp? jag fick ju äran att få dig! Kan du inte bara leda in mig lite på rätt spår så jag har något hum om vad jag ska satsa på ;) saknar dig <3

2009-11-17 @ 00:28:10
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0