Map of the past life


Igår var vi på Poppy Factory i Richmond med SSL för att få lite information om detta engelska jättefenomen och se lite tillverkning, som genomförs av folk som ja, inte har alla cornflakes i paketet. Vi fick göra våra egna små blommor innan jag vände mig tillbaka till skolan och Sofia!

Strax efter klockan 5 var vi i Lecture Hall och hade  Y O G A! Det var väldigt kul och kände mig som en zombie när jag gick därifrån. På kvällen åkte Lisa, Emmy, My och jag till Malin och Rebecka i Berrylands och träffade lite annat folk, trevligt!

Dagen idag har varit 3 gånger Christine, en riktigt brittisk liten dam, i varenda ämne. De börjar dra ihop sig till vi ska skriva vårt IELTS test och det känns som om det förhoppningsvis kan gå bra, men bara förhoppningsvis!

Helgen infirades med fika på Starbucks där vi sammanfattade en maaassa skoj. Köpte sedan julklappar (!) innan jag åkte hem i ösregnet som har varit över London de två senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0