Fill the basket

Efter all snuva och snytande de här tre dagarna har jag blivit expert på att träffa papperskorgen. Bara så att ni vet.


Jag har tagit det lugnt och tittat på en massa svenska program - Roast på Berns, Vem kan slå Filip och Fredrik och ännu mer av Robins medan jag har snorat som jag vet inte vad. Fick ont i halsen idag men då blev det direkt raka vägen till Asda och köpa Strepsils. Älskar detta icke-monopol på apoteksvaror så man kan köpa allt på en gång, både mellanmål och halstabletter - det är grymt. Hoppas att det har kommit igång i Sverige lagom tills vi kommer hem för det är väldigt bra, kanske inte för latheten dock...

Nu är Sofia här och det är lunch och temys för oss två sjuklingar! GRYMT

Kommentarer
Postat av: emsingen

aw stackarn. Eller ja det låter faktiskt inte helt fel om jag ska vara ärlig. Hur kan du inte ha ätit scones?? :O trodde ni åt det hela tiden typ. Haha fördomar. Var på Browns när jag var i London och åt scones och drack thé, tror det är ett hotell också. Skitgott var det! Och så skulle man vara lite uppklädd så där och så var det en sån där man i frack som spelade piano. Ingen aning om priserna dock, var inte jag som pröjsade :) Men kolla upp det! :D PUSS!

2009-11-07 @ 19:12:15
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0