Its all about control

En timme till Jorden, en timmes sömn förlorad, en timme närmare sommaren; en timme närmare sommarlovet.
Tiden rullar på som sagt

Var med Victoria idag och tog en rejäl långpromenad, borde inträffa oftare. Har hjälpt pappa med att fixa med lite allt möjligt och har också gjort egen Cookie Dough på Linas recept. ASGOTT som Lina skulle ha sagt, men det var ju sant så jag slänge ut mig det också även om deet var väääligt mättande.

Bettans bästa: Om en vecka ligger jag o sussar i Sälen för att gå upp och ta på mig pjäxorna
Bettan beska: Jag insåg precis volymen på mitt historiearbete.

Nu ska jag gå och läsa Tapet - mitt björnfetta i gryningen.

Gonatten

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: ALLA borde ha en vän som elisabeth pålsson! :)

2009-03-29 @ 14:35:30
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0