Oo baby, here I am, signed, sealed delivered, I'm yours

Idag var det UEFA U21 här i Halmstad o då var jag på plats o fixade i VIPtältet. Eller ja fixade och fixade jag stod i ett hörn och svarade på frågor som utlänningar ställde.

Jag har precis lämnat över 100 st pappersservetter till en kille som jobbade för det finska laget o så frågar han
- How much do I have to pay for these?
Känner nu att jag kunde ha dratt till med va som helst för ja, han pratade inte så mycket engelska.


TIttade på litta fotboll också från tältet samtidigt som jag fick lite mat i magen från buffen. Kände mig så dum när jag satt o tittade på tv när dem spelade bakom min rygg ca 50 m bort så jag var tvungen att gå ut en stund o hänga i den blå högen som vi hade skapat.

Take the control or blow it away - its your choice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0