S-L-U-T-K-Ö-R-D

Mina ögonlock kommer inom en snar framtid att ramla igen för nu är jag inte riktigt trött utan känner mig som en stor saccosäck, mosig o avslappnad.

Igår var vi ju i hos Hanna o käkade tacos, delikat jobbat flickor! Vi åt och vi åt och vi åt och sen hade vi det lite trevligt med äpple också ;) Lisa kunde tyvärr inte stanna så länge medan Lina, Josefin och jag åkte hem med kvart över tre bussen från Tylösand så jag var inte i säng förrän strax innan fyra. Sedan sov jag cirka fem timmar för att sedan gå upp o åka i väg o träna BodyCombat på Tk. Det efterföljdes av lite gymmande, skönt, men som sagt är jag som en stor moshög just nu. Powernap är på sin plats ja.

GO NATT!

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahah men bettan :O jag kom ju in på aer muskel efter body combaten, jag såg dig inte :O

herregud, illa!



tack för igår! <3

2009-02-28 @ 22:02:49
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0