Home Sweet Halmstad

Tjänare!

Är hemma i Halmstad nu! Båda flygen blev försenade men det blev bara en kvarts försening när jag kom till Halmstad så det var ändå godkänt. Var jättetrött på flyget o sa till mig själv att jag bara skulle duscha, kanske packa upp o sen gå o lägga mig, men har ju landat framför datorn. Har bara tagit upp alla grejer ur väskan o inte gått till duschen menmen så är det när man fastnar. Man fastnar helt enkelt!

Var förresten lite besviken på snömängden när jag landade. Ja som trodde att det skulle vara såpass att man inte såg gräset men nej, grundlurad. Jag som höll på i nästan en timme i morse o skottade bort fem centtmeter nysnö hos mormor o morfar idag!

Nej nu ska jag verkligen ta ett ryck o göra mig färdig! Måste förbereda för skolan imorgon. Bläsh på den men jag kommer få träffa mina flickor igen efter en alltför lång vistelse ifrån varandra. Vi får börja öva tjejer annars kommer vi få seriösa problem i höst!

Go nat'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0