Caught in the light


Superduper-Sofia o jag

Delar av SSL

Delar av SSL

I lördags var det Nobelmiddag på skolan i Barnes som Eventkommittén hade ordnat så fint med mat o nomineringar. Kvällen rullade på som bara den och med bordssällskapet kunder det ju inte bli mer än fullt ös!

Söndagen åkte jag med Matilda och Karin in en sista gång till Oxford Street för att kolla läget och hann även med Westfields igen! Biljettmannen på Leicester Sq var allt annat än sura TFL-gubbar och han gjorde verkligen min dag!


Beast (Isabelle) var mitt bordssällskap för kvällen och mittemot oss hade vi Barbie o Ken


Igår var det Christmas Dinner återigen på skolan i Barnes men den här gången anordnad av lärarna. En typisk English Christmas Dinner åt vi som var god, men vi lekte även en massa lekar och drog smällkarameller. Några mindre eldsvådor fixades till med lite Diet Coke och jag fick till och med hålla tal, oväntat för alla men framförallt för mig haha. Kvällen avslutades på en pub brevid Isabelles Kaj som hon så gärna vill kalla den.

Skolan idag var totalt onödig och fick till och med en förvirrad uppsats skriven, samt suttit i traffic jam - trevlans värre!

Kan absolut inte förstå att jag om tre ynka dagar sitter hemma i mitt hus och har ätit kvällsmat för att sedan, antagligen, slockna framför teven eftersom taxin hämtar mig tidig fredagmorgon  för att ta mig bort från mitt äventyr. Häftigt har det minst sagt varit med allt och alla som man har träffat och det kommer bli mer än enkelt att längta tillbaka till allt det här, det kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag dööör vilka fina brudar längst upp <3 snart syns vi! :)

2009-12-15 @ 23:43:57
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: josef

MADRE MIA, GUAPAS!! <3

(du har väl inte glömt din spanska? huehue)

2009-12-16 @ 22:38:17
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0