On/Off

Idag är det måndag och imorgon är det tisdag. Men på tisdag om en vecka sitter jag inte här. Jag sitter i mitt nya rum i London, har förhoppningsvis inte glömt någon packning och har kanske till och med ätit kvällsmat med Mrs Estrella Brister och Lisa i mitt nya hem för de kommande fyra månaderna. Det pirrar faktiskt lite.

Hade sagt att idag skulle jag ta tag i mitt bloggande på riktigt så jag får som en uppstart till Londonen tid innan, och idag kunde inte ha varit en bättre dag för idag fick Lisa och jag äntligen brev från vår värdmamma, Estrella. Det känns toppen! Har pratat med några tjejer som har bott hos henne innan och de hade bara positivt att säga om Estrella, GREAT.

Lite småfix är det allt o fixa nu innan vi alla 10 drar till London. Imorgon ska jag in o röja stan för att sedan fira Josefin o Lisa på kvällen i Frösakull, underbart.

- Elisabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0