London picked up

Ska bara borja med att saga att det at alldeles superbra har i London. Jag och Lisa har kommit hos underbara Estrella Brister och hon ar sa generos och pratig av sig. Vi har atit jattegod mat och det finns inget som heter problem for Estrella, allt gar att losa.

Lisa och jag har inget internet  just nu pa vara datorer, men det ska Estrellas son fixa i helgen, men vi funderar pa att ta med datorerna till skolan pa fredag kanske sa att vi kan lagga upp bilder och skriva annu mer, for som ni sakert ha markt sa har vi fatt lana datorn "har hemma".

Igar gick hela resan superbra, jag och Lisa blev avslappta forst av alla pa var buss har i Kingston, och vi blev direkt rundvisade av Estrella bade hemma i alla vrar samt sa tog hon med oss till Kingston, ca 20 minuters gang fran huset. 
Idag var det forsta skoldagen och vi hade som info bara idag och fotografering for skol-ID. Skolan ar helt underbar och jag och Sofia har redan sett likheterna med Hogwarts! Vi hade "Swede dating" pa skolan idag med de andra eleverna pa Svenska skolan. Det ar sa harligt kul att traffa nytt folk. Efter skolan foljde Emmy med mig och Lisa till Kingston och vi kopte lite skolsaker och tittade omkring i de affarerna som finns har i Kingston, saklart finns Primark, Topshop och flera stora varuhus med en massa affarer in. Men jag kommer visa bilder pa sakerna, som jag sa tidigare, vi har gjort nu de senaste dagarna och visa bilder nar vi har fatt igang internet! 

Imorgon ska vi aka kryssning pa The Thames med hela SSL, fran Westminster Pire vid House of Parliament till Greenwich, sa vi kommer vara dar storre delen av dagen. Efter det ar det bestamt for shopping i London, LOVELY!

Hugs n' kisses
Elisabeth!

Kommentarer
Postat av: Challe

Åh det är så spännande! Va bra att er värdmamma är snäll, ring mig annars så kommer jag och räddar er!

Ha en bra dag!

Kramar Challe

2009-08-27 @ 07:39:43
Postat av: josef

låter hur toppen som helst! hoppas ni har det alldeles underbart och lova att inte trilla i themsen idag.

PUSS

2009-08-27 @ 10:16:03
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG!loove!<3

2009-08-28 @ 18:45:48
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0