-chen

Första skoldagen idag och den var lugn. Imorgon går jag i skolan för att få info och för att bowla, inte helt fel :) Idag var det lite livskompetensprat med Londontjejerna och kurator och skolsköterskan. Sofia var så duktigt och drog på sig hundögonen och fixade lite fika eftersom vi hade haft en onödig håla i 4 timmar. Men det gick bra ändå för Lisa, Karin, Agnes o jag skaffade mer eller mindre fina passfoton idag. Inte mycket kvar på min checklista, TREVLIGT !

Pratade med Erik som är i Usa nu och det var prima att höra att allt är bra med han. Då kommer det nog gå bra för mig också ska vi se när jag åker London. Dock är det ju halva sträckan och halva tiden för mig men vi båda är, eller har fem dagar kvar tills dess, ute på äventyr som vi har pratat bra länge om!

- Elisabeth

Kommentarer
Postat av: emmy

jo så kan det säkert vara, och det stör mig! :(

hur går de själv med bloggen?



KRAM

2009-08-20 @ 22:13:33
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0