We are gonna have a google night

Skolan rullade på idag också! Lite roligare idag då det var mer intressanta lektioner och lite mer att göra än att bara o sitta och titta. Efter skolan följde Emmy mig och Lisa hem till Kingston, in till Kingston för att posta våra brev om gratis Oystercard. Men då skulle man visa ett bevis att man verkligen bodde här så då åkte vi hem igen, och gjorde sedan exakt samma runda en gång till. SEEEEEGT!

Nu är jag hemma igen, dags för lite läxor (inte några större) så man ligger i bra fas för resten av veckan. Det ordnade sig med matteB som snabbkurs för mig och Emmy så i höst blir det full fart genom matteboken!

Lisa ropar på mig om två sekunder gissar jag så ska gå på direkten.

Kommentarer
Postat av: lisa

HALLÅ DU DÄR! NU ska du få ........ din jävel!

2009-09-02 @ 23:08:25
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: josef

sv: hahaha nej man börjar ju undra ;D

PUSSSS!

2009-09-03 @ 09:13:25
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0