Spanish night in London

Har precis ätit asgod paella som Estrella och hennes dotter har gjort, med både kyckling och räkor MUMS! Senare är det dags för mat igen för jag och Lisa ska göra matlådorna till imorgon - tonfisksallad blir det.

Nu när man åker varje dag i den engelska trafiken så har jag kommit på en sak. Engelsmän har inte på ljusen på bilen, alltså halvljusen. De verkar inte slå på de förrän i sista sekund innan det blir helt svart, men förstår inte riktigt varför de gör det men finns säkert någon slags förklaring.

Ska även tipsa om bandet The Libertines som jag hörde på Rokit i söndags på Brick Lane. Musiken var underbar i både Rokit och Beyond Retro, men man får absolut inte glömma personalen och kunderna. På Rokit var det en kille från personalen som gick runt i sin tajta spetsbody och fixade i hyllorna och på Beyond Retro var den en man i högklackat och tajta korta shorts som testade klänningar. Det finns mycket att titta på i London!

Love E


Kommentarer
Postat av: kohrtz

akta dig så att "kyckligen" inte är conejo. men paella är asgott :)

2009-09-08 @ 22:12:42
Postat av: Bettan

Nej det har Birgitta berattat klart och tydligt for mig da hon fick det nar vi var pa Gran Canaria for en massa ar sen med familjen.



Paella var absolut inte fel! Vad star pa menyn hos er?



kram pa er allihopa!

2009-09-08 @ 23:47:59
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0