In the jungle

Efter skolan åkte Matilda Sofia och jag in till Kingston, tog en fika på Starbucks (nummer 2 i Kingston) och gick runt i lite affärer i varuhuset Bentalls. Jag hittade äntligen en skolväska som förhoppningsvis inte går sönder efter 2 dagar som den förra gjorde!

Gick hem till huset, ut o sprang en runda innan maten. Lisa var med Emmy ikväll så det blev bara Estrella, Sing (kinesiska pojken som bor här i huset) och jag men det är ju så lätt att prata på med Estrella så det var inga problem alls.

Imorgon har jag sovmorgon och idag har jag dessutom bytt min spanska mot tyska så nu får jag lite mindre hålor!


Sofia och jag på Zara

Fika på Starbucks. Dock blev det grädde på chokladen även om både jag och Matilda sa nej till det väldigt söta grädden!


Om ni vrider på huvudet får ni se min nya väska från Zara!

Goodnight!

Kommentarer
Postat av: birgitta

väskan var la najs! vaddå sing, vem e det? ska skicka nicklas o köpa hörurar som funkar idag. puss

2009-09-10 @ 09:18:37
Postat av: barbro henningsson

Hej Bettan, hoppas att allt är bra och att du står ut med lisa dygnet runt. Vi syns snart är det något du ska ha ner till London glöm ej att meddela mig och kommer du på något vi kan köpa till Estrella?Vi syns om 2 veckor. Kram Lisas mamma

2009-09-10 @ 18:33:21
Postat av: josef

vadå ska du inte läsa spanska längre? :O

2009-09-13 @ 10:32:06
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: miki

Gud vad gott! Känner mig inte alls läskad ;)

2009-09-14 @ 00:03:05
URL: http://mikaelaanna.blogg.se/
Postat av: Pernilla

cheese cake´n är inget att leka med! sjukt underbar! ;)

Hoppas ni hade det bra där borta i London töser! :D

Saknar er!

2009-09-17 @ 20:14:02
URL: http://wisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0