Golfbil


Det var längesen ja skrattade så gott som jag gjorde tillsammans med Emmy igår! Kör på Emmys linje o säger att det är tråkigt att återberätta saker som ni ändå inte kan fattar hur kul det va HAHAHA! Innan vi skrattade som två galningar var vi på Pitcher & Piano i Richmond med människor från Svenska Skolan och även universitetet.

Idag var det bara lite info i skolan vid lunchtid från TFL och polisen i London. Polisen som var där gjorde min och resten av SSLs dag!
Rektorn; How about drugs, what can you tell us about them?
Polisen; Well, yeah we have tried them all... or wait...

En snabb fika med Lisa, Matilda och Sofia idag i Richmond vilket började bra genom att jag brände hela min tunga och har nu blåsor som gör VÄLDIGT ont! Men nu ska vi inte va ledsna över det för nu ska jag o Lisa in till Kingston en snabbis och kolla runt!



Kommentarer
Postat av: syster

I-lands problem....

2009-09-24 @ 19:11:24
Postat av: emma

haha gulliga ni är! :)

sv: haha du det var verkligen dagobert! x)fast inte lika god.. :( saknar också kylen som fasen! tänk en tre dagars gammal blueberry cheesecake som man tar en gaffel av ibland... i och för sig så brukar jag inte ha det hemma i min kyl, tyvärr, men man kan väl få drömma lite muhihi :)

PUSS!!

2009-09-24 @ 20:44:41
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0