Det som var bakom örat kom in i köket istället


Okej situationen är följande: Klockan är cirka halva åtta och Lisa och jag har ätit klart middagen med Estrella och sitter och pratar den vanliga tiden efter middagen. Lisa och jag sitter så att vi från matbordet ser in i köket där det finns en köksingång som jämt och ständigt står öppen.

Estrella sitter och tjötar på som vanligt och så ser jag något som är i köket. Tänker att det är den 19-åriga katten Minstro som går o promenerar runt omkring men nej varför ska det vara så enkelt i England? Nä för såklart ska det vara EN RÄV i köket. Lisa o jag skriker halvt om halvt samtidigt som vi försöker andas igen. Räven försvinner men det tar ett tag innan vi andas någolunda normalt igen medan Estrella bara sitter o skrattar åt oss. Vilken once in a life time upplevelse! TRODDE VI!

Nej såklart så skulle den här räven komma in i köket igen i måndags och skrämma slag på oss igen! Ska sitta från och med nu med fötterna uppe på stolen för nästa gång går räven säkert in o lägger sig under bordet. Om jag nu hade haft så jag hade saknat något husdjur där hemma hade det inte varit några problem för räven är som en hund säger Estrella.

Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha du är ALLTID med mig i mina tankar bettan ;) (jag vet, jag är drottning av klyschor)och jag är med dig i din ipod haha :) du den meningen har räddat mig många gånger! haha PUSS

2009-09-30 @ 23:21:13
URL: http://emmapetzen.blogg.se/
Postat av: josef

HAHAHA exotiska london!

2009-10-01 @ 09:55:45
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Annika

arets bild, absolut!

2009-10-01 @ 13:43:32
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0