Stonehenge and Bath


"Stora stenar i en ring"

Jag, Matilda, Annika

"Hej vi betalar inte £8 för att komma på andra sidan stängslet"

Matilda o Sofia

 

The Royal Crescent in Bath

Lisa, Emmy, Matilda, Sofia, Jag, Agnes, My, Karin


Pultney Bridge

Jag o Lisaaa

Trying to climb the ladder of angels at Bath Abbey


The Roman Bath

ENJOY THE PICTURES

Lång dag i dag med studiebesök i Stonehenge och Bath. Tog 1½ timme till Stonehenge - var där o tog lite snabba turistbilder innan vi åkte till Bath som vi fick ströva omkring där i två timmar, innan det var guidad tur på The Roman Bath. Sedan in i bussen i tre timmar på grund av hemska köer på high way så var inte hemma förrän kl 7.30.

Nu sitter jag o tittar på Strictly Come Dance med Estrella. JAG ÄR TRÖTT NU!


Kommentarer
Postat av: josef

ja det blir säkert bra! mamma skickar nytt kort och allt, så kommer väl nästa vecka någon gång :)

PUSS PÅ ER GODINGAR!!

2009-09-19 @ 22:10:01
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Härliga bilder!!! =P

2009-09-20 @ 16:04:32
URL: http://karinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0