Brand new second hand


Jeansskjorta från Beyond Retro

Kavaj från Rokit


Idag var Lisa och jag på Brick Lane Market på Eastend
. Fullt med folk och mycket härliga secondhandbutiker! Ögonen blev stora och hittade finfina fynd på Rokit och Beyond Retro, mina två nya favoritaffärer! Kläder från golv till tak och även i taket då tyllkjolarna hängde från taket!

Igår var Emmy Lisa o jag på Svenska Puben och tittade på Sverige - Ungern. Zlatan, du är bäst! Härlig stämmning och konstigt att träffa så mycket folk på ett och samma ställe som pratar svenska, förutom i skolan då. Det blev firande på tuben hem med efterlängtad pizza och några riktigt goda skratt. På tuben hem bettade Emmy och jag om våra pizzadelar (£2,5) om vilken som skulle vara nästa station. Jag tog hem det så jag tackar Emmy för den helgoda pizzan som du så snällt bjöd på :):)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: emmy

kan fortfarande inte släppa att du vann .... FAN ........................... haha ;)

2009-09-07 @ 00:09:31
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: syster

bra då är ett besök bokat där när vi kommer :-D + musikal då. se till o kolla på några nu så vi vet vilket ställe man ska gå till! puss

2009-09-07 @ 13:09:44
Postat av: Matilda

Snyggingbild Bettsy, ojoj

2009-09-07 @ 16:14:45
URL: http://myownmelody.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEN jag vill också ha en sådan snygg kavaj! GE MIG! men vet du vad :D:D vi kasnke ska på klassresa till London! ahah den du :D i så fall måste ni komma in och hälsa på! :D:D:D:D

2009-09-07 @ 20:24:23
Postat av: Hanna Hult

SNYGGT!! jag vill också:D men du... vi kanske ska till LONDON!!!! på klassresa! :D:D:D

2009-09-07 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0