Bennan o Jerran

En powerwalk (fult ord men ändå) för mig o Lisa runt Kingston efter maten. Gick först oplanerat men i slutet blev det inriktat på att hitta Ben&Jerrys till Lisa. Vi hittade det i en liten, varm och kvav filmaffär så nu är Lisa nöjd i alla fall! Vi får leta Tesco i Kingston en annan dag!

Secondhandshopping som sagt på söndag och vi ska åka till Bricklane som ligger i nordöstra London så blir verkligen en resa rakt genom London. Där ska det även finnas indisk mat vilket Lisa och jag INTE tackar nej till!

Nu kommer lisa som en kanon nerför trappan, måste passa mig....

Kommentarer
Postat av: lisa

det är bäääääst att du passar dig. jag slår ner dig med lillfingret. ne jag tränar bara upp och ner för trappan vettu

2009-09-03 @ 22:18:06
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: malin

yeah nastan lite stolt over mig sjalv att jag faktiskt fattar hur man gor! dock ska jag bara klura ut hur man gor en design med ;)

2009-09-03 @ 23:11:26
URL: http://malinandersson.webblogg.se/
Postat av: syster

men e inte alls avundsjuk på er söndag :-( sen får ni börja bli lite mer kulturella flickor! museum, musikaler, towern o annat crap. puss

2009-09-04 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0