An extra long fantastic glorious weekend of us

Skickade för en stund sen iväg mitt fördjupningsarbete i historia B och ska nu börja på nästa läxa! Eftersom lärarna är borta nu i två dagar får vi extra arbete som vi annars skulle ha gjort på lektionen och ännu lite till tror jag. Men nu har jag långhelg och det känns mer än toppen! Nu är det dags att utforska LONDON! Loooove it.

Nu kommer lite försenade bilder från i lördags då jag träffade Sofia och Matilda i Feltham för lite picknick!

Shopping på ASDA

Fejkblåbär

Matildas cupcake

Buffé

På huvet

Sofia o Matilda x2


Kommentarer
Postat av: Matilda

Underbar dag! fredag blir super!<3

2009-09-23 @ 20:48:57
URL: http://myownmelody.blogg.se/
Postat av: josef

det dar ar amerikanska blabar som odlas pa buskar! hoho det vet blabars-forsaljaren! :D



SNYGGA AR NI!

<3

2009-09-24 @ 08:39:05
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0