LUCKY LUCKY

Lyckan har kommit in i huset här i London!
Jag har värme på mitt rum för första gången sedan jag kom in. Har värmt fötterna på elementet en bra stund och bara varit. Lisa verkar dock ha det lite värre en trappa upp då hon har fått en privat pool i garderoben på grund av regnet som öser ner utanför.

Skolfoto idag med hela SSL på den stora entrétrappen och efter det blev det gymmande i skolans gym för min del. Tänkte att jag skulle ha åkt hem direkt efter träningen men regnet öste ner så väntade i skolan en stund för att det värsta skulle har vräkt ner. Om det hjälpte är jag inte säker på men så är det. Men egentligen kan jag inte klaga på vädret för det har endast varit den här veckan som det har varit riktigt dåligt med regn o grejer.

Utsikt från mitt fönster (överraskanade eller hur?)

 

Barbro: Visst kan du ringa mamma!



Kommentarer
Postat av: lisa

MEN SKIT PÅ DIG BETTAN! USCHA! jag kommer bli en dränkt katt här uppe!

2009-10-07 @ 20:02:45
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: jacques

för att det är skitt med vädret i England, ska jag rekommandera bbc.co/weather/forecast.

Du kann välja exact den där delen i London där du bor. Så vet du precis när det kommer skitt från himmlen! Skulle paraplyet vara någon idé??

Ha det så bra, Bettan!

2009-10-07 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0