Green Eyes

Efter skolan åkte jag hem och tog en springrunda i Richmond Park. Den ligger en liten bit från huset så det tar en stund att ta sig dit men det var verkligen värt det! Känns absolut inte som om man är 20 minuter från London då det hoppar ekorrar kring benen och du bara ser skog runt omkring sig. Egentligen borde det heta något med skog för en park är det verkligen inte! Den är stor som tusan o det finns till och med en bilväg som går rätt igenom hela spektaklet.


Förresten när jag åkte från skolan såg jag något nytt: cyklande poliser. Men cykelhjälm o allt trampande på med sina silvriga cyklar. Varför de finns ska jag nog undersöka för det känns som någon slags kompromiss mellan ridande och vanlig promenerande polis.



Kommentarer
Postat av: syster

framtidsjobb tro?

2009-10-02 @ 12:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0