Oh, it's time to let go of everything we used to know

Imorgon är det International Perspectives test så ska läsa igenom hela engelska Wikipedia nu för att förbereda mig. Jag tror/hoppas att det kommer att räcka det annars får jag väl tänka mig in i rollen som en riktigt stor britt som har en ansträngd accent med rosa kinder och rött hår.


Har lyckats klippa mig två gånger idag i samma hand med ganska precis 12 timmars mellanrum men jag lever och är vid god hälsa (Gesundheit Annika!) förutom att jag har ett fint engelskt plåster på mitt pekfinger.


När vi åkte hem från idrotten i Roehampton idag körde vi musikquiz i våran Wunderbaum-luktande minibuss med Charlie som ledare. Gick relativt galant haha.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha! Ohja, PIXIE LOTT!

2009-12-01 @ 10:10:41
URL: http://myownmelody.blogg.se/
Postat av: emma

sv: jamen eller hur! haha taggstängsel?? x) deeet är stämning det. Lycka till med Wikipedia (huhu skadeglädje) nää PUSS!!

2009-12-01 @ 18:26:25
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0