Halloween

Kvällen började på Vodka Revolution med några SSL-flickor innan vi åkte till vår local i Sheen. Träffade en härlig hög innan vi fick se Snövit och Catwoman slåss utanför puben. Det var en syn ska jag säga. Snövit var en 40årig dam i 7årings kostym från Disney's Store så det säger väl en hel del? Just det; det var en banan på där också. Engelsmän, vad ska man säga om dem?

Vi satte oss på kajen vid The Thames i Richmond och pratade på bra. Rapp fick Ghostbusterutrustning av en dam på gatan och vi träffade även Timo Räisänens kusin,. Eller ja det var vad den här multikillen sa i alla fall!

Lisa o jag körde på fågellooken i år, hon flamingo o jag kråka kom vi fram till


Kommentarer
Postat av: emma

jäklar va snyggt :D låter som en najs kväll min vän. På tal om najs; crepesen. Fy fasen för er asså. :)<3

2009-11-01 @ 20:58:56
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0