Take the control or take it just easy

Okej nu längtar jag efter julmys, julmusik, julstämmning och snö. Och lite skidåkning hade inte suttit helt fel heller.

Idag var Sofia och jag i Kingston och kollade runt bra! Vi hittade den bästa avdelningen i Bentalls Center att bli inlåst i för där hittade vi bland annat marshmallowsmassa på BURK, w o n d e r f u l! Så det har varit en helmysig dag med julklappsjakt och crepes!

Berättade för Victoria om att jag inte har druckit ett vanligt glas mjölk sedan jag kom till England:

Men herregud, kan du inte adoptera en ko?

 

 


Kommentarer
Postat av: syster

Ho Ho HOLY! att det ska m en burk med i väskan hem!! yes!

2009-11-12 @ 10:41:13
Postat av: emma

haha så jävla typiskt victoria! x) älska julen! <3<3

2009-11-13 @ 19:01:13
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0