Christmas dreaming a little early this year

Inte nog att vi drack den där glöggen o åt upp några av de där pepparkakorna med ädelost på, utan vi gjorde även egna pepparkakor och lussebullar för att skapa lite adventsmys här i London. Regnet har öst ner hela dagen i princip vilket gjorde att Matilda, Sofia och jag stortrivdes inne i värmen :) Julmusiken var på konstant och har fortsatt med det här hemma nu, myselimysmys!

Sofia Eriksson, 17 år: Om jag ska bli fet så ska jag bli det på pepparkakor och ädelost.

Kommentarer
Postat av: josef

hahaha jag gillar citatet av sofia! här i madrid blir det julmys på söndag med pepparkakor, glögg, lussekatter och love actually.

saknar dig min vän

<3

2009-11-30 @ 00:02:18
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0