You got it all...wrong

Man ville ju bara ha haft resan överstökad imorgon men varför ska livet vara enkelt?

Checkade in mitt bagage kl 7 för att sedan se på skärmarna i tax-freen att planet var inställt... Gick till Airlines information o där sa SAS att vädret HÄR i London ställde till problem - det var kanske 2 högst 3 snöflingor på banan....

Träffade Juliana, Sofie, Marielle o Jenny som skulle till Göteborg o Stockholm så ja hade sällskap en stund för deras plan hade också blivit inställda. Frågade SAS ännu en gång men då fick jag en £5-rabattkupong o besked att vänta en timme till. Pratade med Sofia som sa att några hade fått biljetter till Göteborg så nästa gång jag gick till SAS bad jag om att få åka dit och efter 5 minuters arbete från SAS fick jag en plats på planet till Götet om 50 minuter. Juliana blev överlycklig då hon tänkte att alla vägar bär till Götet haha. Åt en fruktansvärt god salmon with cream cheese bagel som SAS var så snälla o bjöd på :)

Drog mig på planet med min lilla rullväska datorväska o handväska och fick vänta ännu lite till att lyfta, Emmy o Lisa var anledningen listades senare ut! Flygresan gick bra och framme på Landvetter flöt allting på tills vi kom fram till bagagebandet. Det körde på som vanligt tills det stannade. Jag tänkte att det bara hade blivit nått fel med pålasningen men hör en SAS-kvinna komma o prata om luggage breakdown at Heathrow, vilket betyder ungefär att rullbandet på Heathrow inte fungerar vilket gör att vi inte kommer få våra väskor förrän om ca 24 h från det tillfället.

Lite lätt förvirrad av denna bisarra dag så satt jag till slut och åt paj i köket i Halmstad med familjen. (Om min väska inte kommer är deras jul rökt för alla julklappar är där btw)

Nu har jag ätit GOD FRUKOST som INTE INNEHÅLLER TOAST!! Jag har ätit a-fil för första gången på 4 månader och det var rena himmelriket. Nu väntar Morfars :)

Kommentarer
Postat av: Challe

Välkommen hem!

2009-12-19 @ 15:00:14
Postat av: Miranda

A-fil gud va avis jag är! God Jul snygging hoppas gröten va god och att Kalle Anka va rolig!! Puss o kram <3

2009-12-24 @ 19:49:42
URL: http://miirriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0