'Cause you are like big and I am like kind of tiny

Min minimugg vs. Sofias jättemugg



Julen har kommit till Bentalls Centre!

Efter skolan idag blev det lite julshopping med söta Sofia i Kingston och följt av en efterlängtad fika. Starbucks Rocky Road - TRY IT for heaven's sake! Har fått reda på att jag kan få tag i ett saknat Converse-skosnöre i Kingston istället för att åka till Camden vilket var skönt att höra och dagen rullade på allför snabbt känns det som.

Har tittat på julkalendern, både årets och Sunes Jul, och slagit in julklappar. Det är inte förräns man håller på med det som man känner att snart är vi hemma. Men det tänker vi inte på nu och inte heller hur jag ska få plats med allt för det är inte många dagar kvar nu.

Jag har dessutom gått och kärat ner mig i en 2 kilo dvd-box med alla Vänner-säsonger samt extramaterial för ett obefintligt pris. Tror dock inte att familjen hade uppskattat om jag hade lämnat alla julklappar här men man vet ju iförsig aldrig!


Kommentarer
Postat av: josef

BETTSYYY!!!! vänner är viktigare än det mesta här i världen...du skulle ju ångrat dig om du inte köpte den..tänk ala skratt, tänk så mysigt..haha köp för tusan ;) puss

2009-12-02 @ 22:27:31
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: syster

men herregud! du har väl sett alla avsnitt? o vänner har du hemma! tänk på att få se alla glada miner när familjen öppnar sina klappar! du skulle bara våga..... :-)

2009-12-03 @ 09:42:12
Postat av: Anonym

<:-) (tomten håller med)

2009-12-03 @ 09:42:58
Postat av: Anonym

<:-) (tomten håller med)

2009-12-03 @ 09:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0