London calling

Imorgon kl 12 lyfter planet från Kasturp som tar 10 underbara tjejer från SPEU08 till London, till ett av de största äventyren vi kommer att vara med om! Ofattbart.

Idag var det den sista packningen som gällde. Har packat ihop mitt liv på 19,8 kg vilket känns helt otroligt men det gick! WOHO, ett problem mindre i världen. Victoria kom förbi ikväll med både fika och paket - varav ett paket som jag ska öppna imorgon på planet. Det kommer inte bli spännande för Vicke tänkte ju inte som vanligt och avslöjade det men det blir säkert spännande haha.

Avskedsfika stod sedan på agendan med världens bästa flickor. Vid just det tillfället kändes det som om jag inte skulle iväg. Vi ska ju ses imorgon i skolan. Eller nej det gör vi ju inte. Jag har inte resfeber och är inte nervös - jag har nog inte förstått att jag ska iväg. Det enda som jag vet är att jag kommer att ha det bästa halvåret i mitt liv och jag ska absolut inte missa en sekund av det. Det blev inte så speciellt tårögt idag, bara en massa kramar, ta hand om dig och vi ses snart. För det gör vi. Men inte imorgon och inte nästa vecka, men vid jul - då händer det.

STOR KRAM



Kommentarer
Postat av: syrran

nu sitter du på flygplatsen, om du inte visste det..

2009-08-25 @ 10:10:03
Postat av: josef queen of great britain (i wish)

åh underbar fika som alltid med de bästa! har tänkt på er HELA dagen! ungefär nu lufter dem, nu sitter dem i luften, nu är de i london, nu träffar de värdfamiljen och allt sånt!



kommer sakna dig min underbara vän

PUSS

2009-08-25 @ 18:38:05
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0