Easier to count hours than couting the days

Packa hit o packa dit o packa runt en liten bit. Har packat mest hela dagen och har börjat lägga ner så resväskan är halvfull. Det känns som om jag klara mig på 20 + 8 kg nu vilket är tur för annars hade det blivit problem.

Imorgon är det måndag och sista "skoldagen" för mig på Sannarp för det här året. Ska ha lite FN-info samt klassfoto imorgon vid fyratiden eftersom vi har planerad packningstid på vårat schema, tack för det!

Nu ska jag njuta av min sista söndag i Halmstad för det kommer va ett tag innan jag får uppleva det igen!

Fast ett problem är kvar gällande packningen - ska fredagsbyxorna få följa med?

-Elisabeth

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner att den frågan ang. fredagsbyxorna var till mig så nu svarar jag. JA! Dem kommer du verkligen använda i London :)

2009-08-24 @ 00:24:21
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0