Holland here I come!



Har packat ner det sista i väskan och jag har insett att jag kommer ha stora problem till jul när hela garderoben ska packas ner, men det tänker vi inte på nu! Vid 5-tiden lämnar jag England och i Amsterdam träffas jag av bästaste Dela. Helgen ryktas om vara fullspäckad så jag får se vad som händer!

När Lisa o jag åkte in till Richmond blev det slagsmål på bussen så chaffören var tvungen att stanna o ringa polisen. Precis när vi "vanliga" passsagerare fick byta buss kom poliserna. Ni vet att jag nämde cyklande poliser för ett tag sedan? Jag har sett de in action igår! Halvsvettiga kom de trampandes som galningar till hållplatsen. De hade lite svårt att tala på grund av att de var anfådda och hjälmen hade ramlat ner på sne för allt svett, men det gick säkert bra ändå.

Nu är det dags för frukost och sen till skoooolan!

Kommentarer
Postat av: syster

inga problem. jag kommer o hjälper dig hem ;-)

2009-10-23 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0