wiiiihoo

nemem tjenare tjenare. Bettsy, bettan, Elisabeth som hon egentligen heter ligger här i Lisas säng och kollar på melodifestivalen!. take you higher!!! helt klart bäääst! nee nu orkar inte lisa prata mer! PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ! Ja det var Lisa där ja :) Vi var ju som sagt hos underbara fina Lina igår och pratade och åt mat, som vanligt när vi träffas alltså ;) Men inte helt vanligt var et ju för det var lite kalas för Lina för tjejen fyller ju 17 nästa vecka! Stor flicka nu ju! Vi åt som sagt o så fick Lina ett album från oss fylld med bilder o text på oss, inte helt fel säger jag. Sen blev det lite födelsedagstårta i form av Ben and Jerry New York, den gick åt snabbt hihi. Vid två-tiden så körde vi igång med lite spel och det var riktigt kul för alla var lika dåliga vid den tiden på dygnet. Vid fyra började vi tänka på refrängen så vi kröp ner i våra små kojor och tänkte att vi skulle få lite sömn innan frukost, men då kom kära Lisa på att det var sagostund med knasse,tasse o fnasse(?). Om vi säger såhär: alla förutom jag somnade när Lisa snackade. Det var nog bara jag som hörde hela i historien.

Vid halv tio skulle vi tydligen upp enligt Lisa så vi gick upp o åt en lång härlig frukost. Vi åkte väl hem innan tolv och när jag kom hem hade jag någon specialenergi så jag städade hela mitt rum. Övade sen lite på allmän språkkunskap men blev trött så jag tänkte ta ett litet nap innan maten, men det blev två timmar o sen gick jag upp o åt mat för att sedan gå o lägga mig, igen.

Nu är det dags för Monopol med LisaFisaLingonGrisa så vi får väl se när jag lämnar Frösakull för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0