JJ - Together again

Idag har det varit ett exempel på en riktigt skön dag, vill du höra?

Det började ju som bäst igår när brudarna träffades på Foxen and Anchor för en (stor) bit mat, medelhavsburgare och cheesecake inte helt fel.(Bilder finns här!) Speicellt blir det aldrig fel när man har världens bästa sällskap så det är roooligt :) Jag o Emma gick sedan upp i systers lägenhet för att sova där och vi väcktes av ett mycket oväntat telefonsamtal. Frukost och mycket tid på att klä på sig och sedan spatserade jag bort till tingsrätten och mötte klassen. Det blev ca en timmes lyssning på rättegången för min del, intressant!
     Lunch på Barmezzo med brudarna-1 med återigen god mat och gott sällskap. In till skolan efter 13 och ha allmän språkkunskap och spanska som var rooolig!
     Efter skolan var det hem till syster och hjälpa henne och för att sedan åka hem och sätta sig här och faktiskt känna sig pigg på att börja skriva arbete. Fick dessutom överraskning i brevlådan då jag hade vunnit en biobiljett från LO som var och pratade igår i skolan.

Den här dagen får 5 av 5 toasters.
:)


Bild från när vi var hos Emma i fredags.
Riktigt härlig kväll med (återigen) mat och överraskning som innebar armbandpyssel(som testade både mitt och Hannas tålamod en aning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0