Can't get it out of my head - John Paul White

THANK GOD ITS FRIDAY (Tomorrow) som min goda vän Lina skulle ha sagt. Även om vi bara har gått tre dagar den hgär veckan så känns det att det har varit mycket på gång. Det är på ett sätt skönt att man har att göra för annars känns det som om man bara sitter av tiden (host matte host) .

Imorgon ska vi kolla på FN-rollspelet så jag slutar strax innan tolv skulle jag tro eftersom matten är (har blivit med SPEU08s argumenterande) frivillig imorgon. Tummen upp för det! Jobbar på kvällen men ska bara hem och chilla grillen sen efter så jag får sova innan jag åker o tränar på TK på lördag morgon. Har verkligen kommit igång med träningen nu och det är toppen. Det var som Tilda sa att öven om man tränar ihjäl sig hemma så känns det ändå inte som om man har tränat för att man inte har lämnat huset, sad but its true.

Idag var det skolantill två. Sista timmen var bara prat med Helge och det var trevligt som alltid. Idrotten imorse var vi o livräddade / bubbelbadade blev det till slut för älskade SPEU08. Braaa jobbat tjejer. Efter tha school satt jag på bibblan och tog igen det som jag hade skrattat bort på historian. Förresten GOTT JOBBAT MATILDA LISA OCH SOFIA med redovisningen!!! Slit lönar sit tydligen.

Nu har jag skrivit ett äckligt lång inlägg men vill avsluta med att informera er att det var lite småkyligt att vänta på bussen efter träningen. Hade snabbat mig ut till busshållplatsen för att hinna med bussen och så visade det sig att just den timmen gick bussen 10 minuter senare än vanligt. Surt.

Jag ska hålla klaffen snart jag lovar, men måste bara säga hur mycket musiken påverkar våra intryck. Gick från bussen när det snöade som fasen och hade först låten The strokes - Heart in a cag och då verkade snöet ungefär anfalla mig och sen kom låten You can't say no to me - Tigerlou och dåd var allt väldigt svävande magisk. Detta var en enda stor parantes, jag vet.

Good Night Sleep Tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0