Still growing

Jag tror jag snart smäller av. Ålder har jagat mig de senaste två veckorna:

- För nästan två veckor jobbade jag på fotbollen och då var det en av servitörerna som trodde jag gick på universitetet.
- Midsommar - finns för många exempel här
- Sista matchen som jag jobbade på trodde en securitytjej att jag var MINST 21
- I förrgår kom den största bomben hittills. Sitter på bussen hem och en liten tjej reser sig upp för att en kvinnlig pensionär ska få sitta ner på den fullproppade bussen ut till Tylösand. När halva resan har gått vänder sig damen mot mig och tackar för att min dotter flyttade på sig så att hon kunde sitta ner.

Måste jag ha en fjortissprayat hår för att kunna se ut som en dag under 20 eller är det jag som har hoppat på ålderståget lite halvt?
    


Den som nu kommenterar att jag faktiskt ser gammal åt ska jag kasta min käpp på!

Kommentarer
Postat av: lisa

hahah. stackars bettan. Vet du, det mest fantastiska idag är att vi jobbar TILLSAMMANS. Hur underbart? :D

2009-06-28 @ 11:48:06
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-30 @ 21:50:51
Postat av: Andreas

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA det där var det roligaste jag läst på länge :D

2009-08-24 @ 22:40:57
URL: http://www.justfuckinggoogleit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0